23.10.2019

Qt World Summit 2019 -tapahtuman keynote-puheenvuoroissa Google, LG Electronics, Rimac Automobili ja monia muita

Qt-ekosysteemin suurimmassa vuosittaisessa tapahtumassa on esillä erilaisia Qt-asiakascaseja aina sähköisten superautojen digitaalisista ohjaamoista tulevaisuuden työpöytäsovellusten luomiseen.

The Qt Company (HEX: QTCOM) järjestää vuosittaisen Qt World Summit 2019 -tapahtuman 4.-6.11.2019 Berliinin kongressikeskuksessa Saksassa. Kyseessä on yhtiön suurin tapahtuma, joka kokoaa yhteen koko Qt-ekosysteemin. Tämän vuoden tapahtumassa on alan keynote-puhujina Web psykologi ja kirjailija Nathalie Nahai sekä Googlen ja Trend Micron edustajat. Asiakaspuheenvuoroissa esillä ovat Rimac Automobili, LG Electronics, unu, Caliatys ja Top Control.

Qt-asiantuntijat eri puolilta maailmaa kokoontuvat jakamaan näkemyksiä Qt:n teknologiasta, parhaista käytännöistä ja uusista ohjelmistokehityksen työskentelytavoista. Lisäksi kumppanit ja asiakkaat kertovat omien esimerkkiensä avulla, miten Qt auttaa organisaatioita luomaan erinomaisia käyttökokemuksia ja miten markkinoilletuloaikaa voidaan nopeuttaa suunnittelijoille ja kehittäjille suunnattujen työkalujen avulla.

Qt World Summit 2019 -tapahtumassa voit kuulla mm. seuraavat puheenvuorot:

Caliatys, Nicolas Louis, CTO
“Caliatys – Qt & Hydrogen Mobility: Feedback on Mobile Application Design”

Google, Thomas Nattestad, Product Manager
“The Future of Desktop Applications”

LG Electronics, Heewon Choi, Vice President, Software Business Project Management Office, CTO Division
“Future of Connected Cars and webOS Auto”

Nathalie Nahai, Web Psychologist and Author
“The Psychology Behind Great User Experience”

Rimac Automobili, Mate Rimac, Founder and CEO
“Cars - technology, passion, art, science”

Top Control, Johannes Lochmann, Head of Software Development
“Top Control – Bridging Sensor Gaps in Industrial Automation and IIoT”

Trend Micro, Rik Ferguson, VP Security Research

Unu, Mathieu Caudal, Co-Founder and COO
“How to Build an Automotive Company from Scratch”

Keynote-puheenvuorojen lisäksi Qt World Summitissa on tarjolla yli 70 Qt:n asiakkaiden, kumppanien ja Qt:n R&D -asiantuntijan puheenvuoroa eri aiheista. Lisäksi osallistujat voivat tutustua Qt:n demo- ja expo-alueeseen. Tänä vuonna Qt laajentaa konferenssin myös Aasiaan: Qt World Summit Tokyo järjestetään marraskuun lopussa.

Lisätietoja: www.qtworldsummit.com

Qt Group (Nasdaq Helsinki: QTCOM) on globaali, yli 70 teollisuuden alalla vaikuttava ohjelmistoyritys, jonka oma johtava teknologia vaikuttaa miljoonien laitteiden ja sovellusten taustalla. Kansainväliset yhtiöt ja ohjelmoijat ympäri maailman luottavat Qt:n teknologiaan, jonka avulla yhtiö auttaa asiakkaitaan luomaan poikkeuksellisia asiakaskokemuksia ja edistämään asiakkaidensa digitaalisia muutosaloitteita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli 45,6 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 300 henkeä. Lue lisää osoitteessa https://www.qt.io/fi/

Lisätietoja medialle:

The Qt Company, Virpi Raski